"Rusiyadan güclü turist axını var" – Azərbaycanda hotellərinin son durumu
Dövlət Statistika Komitəsi Azərbaycanda turizm göstəricilərinin kəskin artdığını bildirir.
Azərbaycanda hotellərin gəlirləri - 42% ARTIB
FED.az xəbər verir ki, bu ilin iyul ayına olan məlumata görə, 2023-cü ilin birinci yarısında Azərbaycanda mehmanxanaların və mehmanxana tipli müəssisələrin gəlirləri 209.3 milyon manat (123.1 milyon ABŞ dolları) təşkil edib ki, bu da 2022-ci ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 42.4%, mehmanxanaların gəlirləri isə 209.3 milyon manat təşkil edib. 2022-ci ildə Azərbaycanda mehmanxana və mehmanxana tipli müəssisələrin gəlirləri 355.3 milyon manat (209 milyon dollar) təşkil edib ki, bu da 2021-ci illə müqayisədə 1.7 dəfə çoxdur.
Bu rəqəmlər bizi sevindirə bilər, lakin həmin Dövlət Statistika Komitəsinin aşağıdakı məlumatları turizm biznesində son dərəcə aşağı aktivlikdən xəbər verir. Məlum olur ki, 2022-ci ildə Azərbaycan mehmanxanalarında yerlərin cəmi 15.7%-i tutulub, qalan 84%-i isə boş qalıb. Bu göstərici 2021-ci illə müqayisədə yaxşıdır – 2021-ci ildə hotel nömrələrinin 11.1 faizi dolu olub, yerlərin 90 faizi isə boş qalıb.
Azərbaycan Turizm Agentlikləri Assosiasiyası sədrinin müşaviri Müzəffər Ağakərimov kolliziyanı Dövlət Statistika Komitəsinə yanlış məlumat verən hotelçilərin peşəkarlığının aşağı olması ilə izah edib. Ekspertin sözlərinə görə, ilin mövsümündən asılı olaraq hotellərin doluluq nisbəti fərqlidir, soyuq mövsümdə ölkəyə az sayda turist gəlir. Hotelçilər isə bütün il üzrə orta rəqəmlər verirlər, ona görə də bu turizm yerlərin az dolması təəssüratı yaradır. Ekspert qeyd edib ki, bütün dünyada mehmanxanaların 75% doluluğu uğurlu göstərici hesab olunur.
"Bakı mehmanxanaları doludur. Rusiyadan güclü turist axını var. Ailəm bu faktla üzləşib: Şəki, Qəbələ və Oğuz hotellərində boş yer tapmadıq. Azərbaycanda pandemiyaya görə quru sərhədlərinin bağlanmasına baxmayaraq, daxili və xarici turizmin həcmi hər il artır. Hesab edirəm ki, Azərbaycan gələcəkdə turizm sektorunun inkişafında regionun lideri olacaq. Çox sayda iki və üç ulduzlu mehmanxanalar ona görədir ki, Azərbaycanda ucuz kateqoriyalı hotellərə tələbat yüksəkdir", – deyə M.Ağakərimov bildirib. (Turan)